Dětská zubní pasta a náprstek NUK

Kód: PR00022391
175 Kč / ks
Momentálně vyprodáno
Možnosti doručení

Detailní informace

SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKŮ
SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKŮ
Zákazníci jsou s námi dlouhodobě spokojeni.
KVALITNÍ VÝBĚR PRODUKTŮ
KVALITNÍ VÝBĚR PRODUKTŮ
Vybíráme pro vás kvalitní produkty.
POMŮŽEME S VÝBĚREM
POMŮŽEME S VÝBĚREM
Jsme specialisti v oboru.
DORUČENÍ ZDARMA
DORUČENÍ ZDARMA
Doprava zdarma od 1799 Kč.

Detailní popis produktu

NUK Zubní pasta a náprstek První zoubky dokáží znepříjemnit život i těm nejveselejším miminkům. Abychom vašim dětem co nejvíc ulehčili, vyvinuli jsme pro ně řadu produktů, které se právě o problémy vznikající při růstu prvních zoubků postarají. Zubní pasta bez fluoridu pro přirozenou ochranu dásní a zubů Obsahuje enzymy, které se nacházejí v mateřském mléce a posilují přirozenou obranyschopnost Výrobky NUK jsou vyvíjeny na základě medicínských vědomostí a na základě zkušeností matek. Proto jsou všechny výrobky NUK označené značkou „NUK zkušenost PLUS". Tato znalost, odvozená z pochopení všedního života maminek a porodních asistentek, odlišuje výrobky NUK od konkurence a zároveň přispívá k tomu, aby každý náš výrobek učinil mateřství nejkrásnějším obdobím v životě ženy.Když v roce 1956 představil NUK první ortodontický dudlík vyvinutý profesorem doktorem Baltersem a zubním lékařem Müllerem, byl položen základní kámen značky, jejímž jediným cílem bylo uspokojovat zvláštní potřeby matek a dětí. V průběhu uplynulých pěti desítek let přerostly znalosti, které NUK nashromáždil, do jedinečné pokladnice zkušeností.


Doplňkové parametry

Kategorie: Péče o dítě
Barva: Dle obrázku
Hmotnost: 0.120000

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

NUK | Ondálek.cz

Cílem značky je porozumět životu, kde se jedná o porozumění dětem, rodičům, odborníkům a přírodě. Značka existuje od roku 1956, kde se počátek ukazuje v Německu. Cílem značky od prvopočátku jsou dudlíky a savičky. NUK vytvořila první asymetrickou savičku ve tvaru ženské bradavky. Filozofie firmy se vyvíjela s potřebami společnosti.