Zákaznický servis

FAQ - Nejčastější dotazy
 

Nabízí váš obchod nějaké věrnostní slevy ?

Pokud si objednám zboží, které je momentálně skladem, jaká je dodací lhůta?

Co znamená když je u produktu uvedeno " Doprava zdarma"?

Přeji si svou objednávku změnit či zrušit. Jak mám postupovat?

Objednávku jsem chtěl/a zaplatit kartou online, ale platba bohužel neproběhla, co teď ?

Chtěl/a bych si objednat zboží na Slovensko. Je to možné?

Přeji si objednané zboží reklamovat, jak mám postupovat?


Nabízí váš obchod nějaké věrnostní slevy?

Ano, pro naše registrované zákazníky nabízíme věrnostní program se slevou až 5%. Slevu 2% získává každý registrovaný zákazník automaticky. 

 

Součet hodnoty objednávek Období Výše věrnostní slevy
registrace ihned sleva 2 %
od 3000 Kč objednávky za posledních 6 měsíců sleva 3 %
od 5000 Kč objednávky za posledních 6 měsíců sleva 3,5 %
od 7500 Kč objednávky za posledních 6 měsíců sleva 4 %
od 10000 Kč objednávky za posledních 6 měsíců sleva 5 %

 

 

Pokud si objednám zboží, které je momentálně skladem, jaká je dodací lhůta?

Při objednání produktů, které jsou na našich webových stránkách „Skladem“ je dodací lhůta zpravidla 2-3 pracovní dny. 

Co znamená když je u produktu uvedeno " Doprava zdarma"?

Vidíte ikonu s názvem "Doprava zdarma"? Tato ikona označuje konkrétní produkty, kde za dopravu nic neplatíš. Dopravu tedy uhradíme ze tebe! Navíc pokud ke zboží z příznakem "Doprava zdarma", zakoupíš i jiné zboží, máš dopravu zdarma na celý nákup!

Přeji si svou objednávku změnit či zrušit. Jak mám postupovat?

V tomto případě je nejideálnější ozvat se nám na naše telefonní číslo +420 770 663 330 či na e-mailovou adresu info@puzzle4u.cz. Uveď tvůj konkrétní požadavek a my jej obratem vyřídíme k tvojí maximální spokojenosti. a objednávku ti rádi pozměníme (případně zrušíme).

Objednávku jsem chtěl/a zaplatit kartou online, ale platba neproběhla, co teď?

Nejčastějším problémem při platbě je, že karta není k platbě online autorizována u dané banky. Není tedy s danou kartou možné platit online. Pokud jsi si ale jistý/á, že je tvoje karta v pořádku, můžeš dodatečně zaplatit kliknutím na modré tlačítko v emailu s potvrzením tvojí objednávky.

Pokud se ti nepodaří objednávku zaplatit přes platební bránu Comgate, je možné objednávku zaplatit klasickým bankovním převodem či změnit typ úhrady na dobírku. V tomto případě prosíme o krátkou a stručnou zprávu o změně typu úhrady (na bankovní převod či dobírku) přes náš kontaktní formulář.

Chtěl/a bych si objednat zboží na Slovensko. Je to možné?

Ano samozřejmě. U nás jsme jedná velká rodina. Nově zasíláme na Slovensko už i na dobírku!

Přeji si objednané zboží reklamovat, jak mám postupovat?

Objevila se na zboží výrobní vada? I to se může stát a ty v tom případě určitě máš nárok na reklamaci zboží. Abychom ti celý proces ulehčili, připravil jsme pro tebe samostatnou stránku o reklamaci zboží.


NENAŠEL/A JSI ODPOVĚĎ NA TVŮJ DOTAZ? NEVÁHEJ NÁS KONTAKTOVAT! VYUŽIJ NÁŠ EMAIL NEBO KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

Reklamace a vrácení zboží
 

Adresa pro reklamace/vrácení zboží:
PUZZLE4U.CZ - Martina Karasová
Nám. Osvobození 3
753 61  Hranice IV - Drahotuše
reklamace@puzzle4u.cz 


1. Reklamace Dopravy - doručení poškozené zásilky dopravcem

Při převzetí zásilky prosím zkontrolujte pečlivě její obal. V případě zjevného poškození (propíchnutý či děravý karton, promáčklý nebo zlomený roh, naražená hrana obalu zásilku prosím nepřebírejte a zjištěné závady zaznamenejte do dokladů doprovázející zásilku – Doručovací List. Stejně tak v případě zvuků signalizujících rozbití zboží uvnitř.
Pokud je obal neporušený, ale zboží uvnitř poškozeno, je nutné o této skutečnosti informovat reklamační oddělení naši společnosti neprodleně po zjištění poškození.
Pro urychlení vyřízení závady v přepravě, doporučujeme vytvořit fotodokumentaci doručené zásilky včetně transportního obalu a štítku.


2. Reklamace zboží, které má v záruční době vady

  • Reklamaci zboží v záruční době je potřebné podat písemně na níže uvedeném formuláři (Formulář pro reklamaci zboží) a to zasláním na email nebo klasickou poštou.
  • Kupující je povinen zkontrolovat obsah balení objednávky ihned po doručení zboží. V případě, že v originálním balení výrobce chybí součásti uváděny v návodu výrobce, je tuto skutečnost kupující neprodleně (max. do 3 dnů) nahlásit prodávajícímu prostřednictvým emailu s přiloženým reklamačním formulářem. Na pozdější reklamace obsahu (vyjímaje dílky puzzle) nebude brán zřetel.
  • Prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení o doručení reklamace (emailem), po fyzickém obdržení zásilky k reklamaci. Následně vydá prodávající kupujícímu i písemné potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace případně odůvodnění zamítnutí reklamace.
  • V případě reklamace chybějícího dílku puzzle, je potřebné nafotit sestavené puzzle a vyplnit reklamační formulář a zákazníkovi je odesláno puzzle nové v co nejkratší době bez nároku na vrácení původního balení. 
  • O způsobu vyřízení reklamace bude zákazník informován e-mailem.
  • Je-li kupující fyzická osoba, lhůta pro vyřízení reklamace činí maximálně 30 dní. Je-li právnická osoba, není určena zákonná lhůta, nicméně se snažíme dodržet stejný termín jako u reklamace u fyzické osoby.
  • Přiměřené náklady v případě oprávněné reklamace, budou kupujícímu vyplaceny po jejich doložení (scan účtenky za poštovné atd) a zaslání na adresu info@puzzle4u.cz
  • Reklamované zboží zašle kupující (na své náklady) na výše uvedenou adresu nebo je možné domluvit svoz reklamace.
  • Veškeré informace o průběhu reklamace je možné získat telefonicky na čísle telefonu uvedenému nahoře v hlavičce nebo na emailu:  info@puzzle4u.cz .
  • Reklamovat nelze dárky navíc připojené k objednávce nebo k položce. 

Nejčastěji kladené dotazy

Do kdy mohu vrátit zboží bez udání důvodu?

Do 14 dnů od doručení.

Kam mám vracené zboží zanést / poslat?

Pokud po dokončení online reklamačního procesu  budete vybídnut/a k zaslání / vrácení zboží, nalepíte námi zaslaný štítek s adresou na dobře zabalené vracené zboží a odešlete.

Do kdy mohu očekávat peníze za vrácené zboží?

Jakmile obdržíme vaši vrácenou zásilku, zkontrolujeme ji a poté začneme pracovat na vrácení peněz. Zpravidla se jedná o 7 dnů, zákonná lhůta je 14 dnů.
Ano, pokud je pro vás tato varianta příjemnější, můžete se stavit v naší prodejně Puzzle4u.cz, Nám. Osvobození 434, 75361  Hranice IV - Drahotuše.
 

Jak dlouho bude reklamace trvat?

Reklamace se snažíme vyřídit co nejdříve, zákonná lhůta je 30 dnů.

Věrnostní program

Pozor, pozor, všichni nadšení puzzle maniaci,

vážíme si všech, kteří staví puzzle práve s námi a vaši věrnost odměníme! Všichni naši registrovaní zákazníci jsou automaticky zapojeni do našeho věrnostního programu, který funguje na principu "obratové slevy". Registrací získáváš automaticky slevu 2% na tvůj nákup a nakoupíš-li v našem internetovém obchodě za předcházejících 6 měsíců zboží alespoň za 3000 Kč, získáváš slevu ve výši 3% na tvůj další nákup. Čím více nakoupíš, tím větší slevu na další nákup získáš !

 

Součet hodnoty objednávek Období Výše věrnostní slevy
registrace ihned sleva 2 %
od 3000 Kč objednávky za posledních 6 měsíců sleva 3 %
od 5000 Kč objednávky za posledních 6 měsíců sleva 3,5 %
od 7500 Kč objednávky za posledních 6 měsíců sleva 4 %
od 10000 Kč objednávky za posledních 6 měsíců sleva 5 %

 

 

Pravidla a podmínky věrnostního programu Puzzle4u.cz:

  • věrnostní program je určen pouze pro registrované koncové zákazníky internetového obchodu www.puzzle4u.cz
  • účast ve věrnostním programu je bezplatná a uživatele k ničemu nezavazuje
  • rozhodujícím sledovaným obdobím pro splnění podmínek získání slevy je vždy předcházejících 6 kalendářních měsíců
  • pokud bude objednávka zrušena, vrácena, nebo nebude převzata, nebude tato objednávka zahrnuta do věrnostního programu
  • získané slevy jsou platné na veškerý sortiment v nabídce internetového obchodu www.puzzle4u.cz
  • nelze spojovat více zákaznických účtů do jednoho
  • slevy je možné kombinovat s dalšími akčními nabídkami
  • věrnostní slevy se nesčítají, platná je vždy ta vyšší ze slev
  • vyhrazujeme si právo nepřidělit slevu bez udání důvodu, měnit podmínky slev nebo platnost slev ukončitvyhrazujeme si právo odmítnout poskytnutí slevy

 

Jak zjistím, jakou mám slevu, nebo kolik stojí produkt po slevě:

  • jednoduše, přehled slev vidíš po přihlášení do svého účtu v pravém mennu po kliknutí na sekci Moje slevy
  • cenu produktu po slevě pak vidíš u každého produktu, kdy se místo klasické ceny zobrazí modré kolečko s výší dodatečné slevy a pod ním je uvedena tvoje cena po odečtení slevy

 

Nakoupil/a jsem bez registrace a nyní mám vytvořený účet

Pokud se stane, že už más u nás historicky objednávku jako neregistrovaný uživatel, stačí si vytvořit účet se stejným emailem, který byl zadán při neregistrované objednávce. Po přihlášení do účtu pak stačí kliknout na Moje objednávky a systém tě upozorní, že máš nespárované objednávky s účtem a po kliknutí na spárovat objednávky se ti objednávky propíší a slevy se ihned načtou, případně nás jednoduše kontaktuj na info@puzzle4u.cz a vše za vás zařídíme.

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné