FAQ - Nejčastější dotazy

 

Nabízí váš obchod nějaké věrnostní slevy ?

Pokud si objednám zboží, které je momentálně skladem, jaká je dodací lhůta?

Co znamená když je u produktu uvedeno " Doprava zdarma"?

Přeji si svou objednávku změnit či zrušit. Jak mám postupovat?

Objednávku jsem chtěl/a zaplatit kartou online, ale platba bohužel neproběhla, co teď ?

Chtěl/a bych si objednat zboží na Slovensko. Je to možné?

Přeji si objednané zboží reklamovat, jak mám postupovat?


Nabízí váš obchod nějaké věrnostní slevy?

Ano, pro naše registrované zákazníky nabízíme věrnostní program se slevou až 5%. Slevu 2% získává každý registrovaný zákazník automaticky. 

 

Součet hodnoty objednávek Období Výše věrnostní slevy
registrace ihned sleva 2 %
od 3000 Kč objednávky za posledních 6 měsíců sleva 3 %
od 5000 Kč objednávky za posledních 6 měsíců sleva 3,5 %
od 7500 Kč objednávky za posledních 6 měsíců sleva 4 %
od 10000 Kč objednávky za posledních 6 měsíců sleva 5 %

 

 

Pokud si objednám zboží, které je momentálně skladem, jaká je dodací lhůta?

Při objednání produktů, které jsou na našich webových stránkách „Skladem“ je dodací lhůta zpravidla 2-3 pracovní dny. 

Co znamená když je u produktu uvedeno " Doprava zdarma"?

Vidíte ikonu s názvem "Doprava zdarma"? Tato ikona označuje konkrétní produkty, kde za dopravu nic neplatíš. Dopravu tedy uhradíme ze tebe! Navíc pokud ke zboží z příznakem "Doprava zdarma", zakoupíš i jiné zboží, máš dopravu zdarma na celý nákup!

Přeji si svou objednávku změnit či zrušit. Jak mám postupovat?

V tomto případě je nejideálnější ozvat se nám na naše telefonní číslo +420 770 663 330 či na e-mailovou adresu info@puzzle4u.cz. Uveď tvůj konkrétní požadavek a my jej obratem vyřídíme k tvojí maximální spokojenosti. a objednávku ti rádi pozměníme (případně zrušíme).

Objednávku jsem chtěl/a zaplatit kartou online, ale platba neproběhla, co teď?

Nejčastějším problémem při platbě je, že karta není k platbě online autorizována u dané banky. Není tedy s danou kartou možné platit online. Pokud jsi si ale jistý/á, že je tvoje karta v pořádku, můžeš dodatečně zaplatit kliknutím na modré tlačítko v emailu s potvrzením tvojí objednávky.

Pokud se ti nepodaří objednávku zaplatit přes platební bránu Comgate, je možné objednávku zaplatit klasickým bankovním převodem či změnit typ úhrady na dobírku. V tomto případě prosíme o krátkou a stručnou zprávu o změně typu úhrady (na bankovní převod či dobírku) přes náš kontaktní formulář.

Chtěl/a bych si objednat zboží na Slovensko. Je to možné?

Ano samozřejmě. U nás jsme jedná velká rodina. Nově zasíláme na Slovensko už i na dobírku!

Přeji si objednané zboží reklamovat, jak mám postupovat?

Objevila se na zboží výrobní vada? I to se může stát a ty v tom případě určitě máš nárok na reklamaci zboží. Abychom ti celý proces ulehčili, připravil jsme pro tebe samostatnou stránku o reklamaci zboží.


NENAŠEL/A JSI ODPOVĚĎ NA TVŮJ DOTAZ? NEVÁHEJ NÁS KONTAKTOVAT! VYUŽIJ NÁŠ EMAIL NEBO KONTAKTNÍ FORMULÁŘ