Reklamace a vrácení zboží

 

Adresa pro reklamace/vrácení zboží:
PUZZLE4U.CZ - Martina Karasová
Nám. Osvobození 3
753 61  Hranice IV - Drahotuše
reklamace@puzzle4u.cz 


1. Reklamace Dopravy - doručení poškozené zásilky dopravcem

Při převzetí zásilky prosím zkontrolujte pečlivě její obal. V případě zjevného poškození (propíchnutý či děravý karton, promáčklý nebo zlomený roh, naražená hrana obalu zásilku prosím nepřebírejte a zjištěné závady zaznamenejte do dokladů doprovázející zásilku – Doručovací List. Stejně tak v případě zvuků signalizujících rozbití zboží uvnitř.
Pokud je obal neporušený, ale zboží uvnitř poškozeno, je nutné o této skutečnosti informovat reklamační oddělení naši společnosti neprodleně po zjištění poškození.
Pro urychlení vyřízení závady v přepravě, doporučujeme vytvořit fotodokumentaci doručené zásilky včetně transportního obalu a štítku.


2. Reklamace zboží, které má v záruční době vady

  • Reklamaci zboží v záruční době je potřebné podat písemně na níže uvedeném formuláři (Formulář pro reklamaci zboží) a to zasláním na email nebo klasickou poštou.
  • Kupující je povinen zkontrolovat obsah balení objednávky ihned po doručení zboží. V případě, že v originálním balení výrobce chybí součásti uváděny v návodu výrobce, je tuto skutečnost kupující neprodleně (max. do 3 dnů) nahlásit prodávajícímu prostřednictvým emailu s přiloženým reklamačním formulářem. Na pozdější reklamace obsahu (vyjímaje dílky puzzle) nebude brán zřetel.
  • Prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení o doručení reklamace (emailem), po fyzickém obdržení zásilky k reklamaci. Následně vydá prodávající kupujícímu i písemné potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace případně odůvodnění zamítnutí reklamace.
  • V případě reklamace chybějícího dílku puzzle, je potřebné nafotit sestavené puzzle a vyplnit reklamační formulář a zákazníkovi je odesláno puzzle nové v co nejkratší době bez nároku na vrácení původního balení. 
  • O způsobu vyřízení reklamace bude zákazník informován e-mailem.
  • Je-li kupující fyzická osoba, lhůta pro vyřízení reklamace činí maximálně 30 dní. Je-li právnická osoba, není určena zákonná lhůta, nicméně se snažíme dodržet stejný termín jako u reklamace u fyzické osoby.
  • Přiměřené náklady v případě oprávněné reklamace, budou kupujícímu vyplaceny po jejich doložení (scan účtenky za poštovné atd) a zaslání na adresu info@puzzle4u.cz
  • Reklamované zboží zašle kupující (na své náklady) na výše uvedenou adresu nebo je možné domluvit svoz reklamace.
  • Veškeré informace o průběhu reklamace je možné získat telefonicky na čísle telefonu uvedenému nahoře v hlavičce nebo na emailu:  info@puzzle4u.cz .
  • Reklamovat nelze dárky navíc připojené k objednávce nebo k položce. 

Nejčastěji kladené dotazy

Do kdy mohu vrátit zboží bez udání důvodu?

Do 14 dnů od doručení.

Kam mám vracené zboží zanést / poslat?

Pokud po dokončení online reklamačního procesu  budete vybídnut/a k zaslání / vrácení zboží, nalepíte námi zaslaný štítek s adresou na dobře zabalené vracené zboží a odešlete.

Do kdy mohu očekávat peníze za vrácené zboží?

Jakmile obdržíme vaši vrácenou zásilku, zkontrolujeme ji a poté začneme pracovat na vrácení peněz. Zpravidla se jedná o 7 dnů, zákonná lhůta je 14 dnů.
Ano, pokud je pro vás tato varianta příjemnější, můžete se stavit v naší prodejně Puzzle4u.cz, Nám. Osvobození 3, 75361  Hranice IV - Drahotuše.
 

Jak dlouho bude reklamace trvat?

Reklamace se snažíme vyřídit co nejdříve, zákonná lhůta je 30 dnů.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení